قصه ها

من حس مینویسم تا حس کنى مرا...

قصه ها

من حس مینویسم تا حس کنى مرا...

من اینجا منتظر توام....

شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۷:۴۴ ب.ظ
سر قرار همیشگیمون برو 
میخوام از راه برسم و از پشت بغلت کنم
اروم اسمت و صدا کنم و برم
جورى که حتى صورتمو نبینى
سر قرارمون بیا 
من ساعت ها میشینم و به این فک میکنم
که اگه من نباشم اگه من بمیرم 
تو حسرت همه ى این لحظه هارو میخورى
پشیمونى میاد سراغت 
اما فایده اى نداره چون من دیگه نیستم
اما الان هستم اینجام منتظر اینکه بیاى سمتم
نترس ازت نمیخوام که با من باشى
فقط دلم تنگ شده با یه نفر از خودم حرف بزنم
فکر کن روزاى اخریه که من هستم
اگه هنوز دوستم دارى اگه هنوز بهم فکر میکنى
من اینجا منتظر توام سمت من بیا
این اخرین فرصت من و توست
شاید دیگه نباشیم 
هر لحظه به گوشیم نگا میکنم 
شاید بیاى میدونم حرفى نمونده
اما اگه هنوز دوستم دارى
اینبار پیامکى خالى بزن...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۵
سیاوش مسرور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی