قصه ها

من حس مینویسم تا حس کنى مرا...

قصه ها

من حس مینویسم تا حس کنى مرا...

حست تو مشتمه!

چهارشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۱۸ ب.ظ
همون حس همون اتفاق همون روزاى پارسال
یادته که قصه ها مارو به هم رسوند
یادته که گفتم امشب با من باش....
یک سال گذشت همه ى دنیا عوض شده
اما من هنوز عاشقانه برات از نبودنت مینویسم
که چه قدر سخته و سخت تر میشه
اما هنوز مطمئنم توهم هستى 
چون وقتى به ماه نگاه میکنم 
چشماى قشنگت رو میبینم
عشق من تموم میشه این فاصله
تو هرکجا که باشى 
من خودم رو به تو میرسونم
براى عشقى که به تو دارم همه چیز ممکن میشه
براى حست که تو مشتمه
همه چیز رو از سر راه برمیدارم
هر چه قدر دور شى 
من یه راهى براى رسیدن بهت پیدا میکنم
و وقتى پیش خودم صدات کنم
میدونم که تو صدامو میشنوى
هنوز جایى هست که جفتمون باهم تنها باشیم!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۷
سیاوش مسرور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی