قصه ها

من حس مینویسم تا حس کنى مرا...

قصه ها

من حس مینویسم تا حس کنى مرا...

ذهنتون رو گشاد کنید!

چهارشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۱۷ ب.ظ
زندگیه غربى اونقدرا هم اسون نیست بى در و پیکرم نیست
شاید مخالف باشید ولى ادمى به اسم اُپن مایند وجود نداره
فقط ذهن این ادم با اتفاقایى که میفته و مجبوره قبول کنه گشاد شده
اسمش ازادیه اجباریه بعضى ادماى غربى بخوان میرن بخوان میمونن
این دلیل نمیشه واسه بى غیرتى به نظرم کسى که هست و میمونه 
و با یه سرى اتفاقا که از نظر ما ایرانیا گناه کبیره به حساب میاد 
و همیشه همه راجبشون نچ نچ میکنن کنار میاد بى غیرت نیست 
اصلا بهتره بگم غربى و شرقى وجود نداره شرایط و فرهنگ ادمارو میسازه
خیلى به اصطلاح مرد اگر یه جا میموندن و یه نفر و نجات میدادن الان وضیعت این نبود
متاسفانه همیشه مرداى ما به اسم غیرت و ابرو گذاشتن  رفتن در صورتى که 
همیشه دستى براى نجات پیدا کردن به سمت ما درازه خوشحالم که ذهنم گشاد شده
سخت بود درد داشت اما ادم جدیدى ازم ساخته دیگه عصبى نمیشم دیگه مشت نمیزنم
چون دست یه نفر تو دستمه که با اون فهمیدم که مرد شدم نجاتش دادم و خودم نجات پیدا کردم
حواستون به دستایى که به سمتتون درازه باشه هیچ وقت براى هیچ کس دیر نیست 
زندگى هر روز به فرصت جدیدى رو بهت میده پس کمک کنیم نذاریم بریم بمونیم پاى دیگران
یادمونم نره ما فقط خودمون نیستیم دنیا تشکیل  شده از من و تو و همین دیگران!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۳
سیاوش مسرور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی