قصه ها

من حس مینویسم تا حس کنى مرا...

قصه ها

من حس مینویسم تا حس کنى مرا...

ذهن دست ساز!

جمعه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۳۳ ق.ظ

من ساخته ى ذهن توام و کلى دروغ بهت میگم

هرروز میبینمت اما هیچ حضورى ندارم

صداهایى که تو تنهایى میترسونتت زمزمه هاى منه

پس وقتى که شب میخواى بخوابى چشمات رو نبند

من ترسناکم اما نباید اعتراف کنى که ازم میترسى

چون از اخرین درى که تو دنیاس تورو به جهنم میبرم

با من مهربون نباش چون عاشقت میشم

و اگه عاشقت بشم شروع میکنم به جویدنه قلبت

ازم فاصله نگیر چون نمیتونى من هرجا که باشى میام

حتى وقتى زیر دوش اواز میخونى!

من ساخته ى ذهن توام پس به چیزاى خوب فکرنکن

چون نمیتونم کنار ارامش دووم بیارم

به مرگم فکر نکن چون منو تشدید میکنه

پس با این حساب اصلا فکر نکن

زمان جاى هردومونو عوض میکنه

و اونموقع  تو گوزنى هستى که راه میرى و جلیقه تن میکنى

و من شکارچى که چهاردست و پا فرار میکنه!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۹
سیاوش مسرور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی