قصه ها

من حس مینویسم تا حس کنى مرا...

قصه ها

من حس مینویسم تا حس کنى مرا...

مرا بخوان به کاکتوس ماندن

پنجشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۵۸ ب.ظ

خداى خواب خوب تو کتابم

من ایستاده میمیرم 

من یعنى تفاله خودخواهى تو

یعنى گریه براى هم اغوشیت با دیگرى

من فاجعه ى خاموش ندیدنت هستم

من محکوم به اعدام کنار تنت

تیغ به رگ زدن براى نبودنت

بیگانه میانه خاطرات 

در حسرت بودن دستات

من تمناى ماندنت

بمان بمان هاى نگفته ات

من خسته از این بودنا

من خودم هستم تو با من نمان

خداى خواب خوب تو کتابم

مرا بخوان به کاکتوس ماندن

و عمق فاجعه تو را ندیدن


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۳
سیاوش مسرور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی