قصه ها

من حس مینویسم تا حس کنى مرا...

قصه ها

من حس مینویسم تا حس کنى مرا...

محبوب مالیخولیایى من

جمعه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۵۲ ب.ظ

محبوبم در این مالیخولیا هرشب به تو جان میدهم

و چه مزخرف دستانم تورا چنگ میزنند و تو را میپوشم

در وجودم حل میکنمت و هر روز صبح مینوشم از دیوونگى

گاهى در کنار قرص ها و گاهى با شکم خالى 

سر میکشم این احساس را تا دلم شور تو را بزند

محبوب مالیخولیایى من حالم از شب بیدارى ها براى تو بهم میریزد

اما باز هم عاشقانه به دنبال تو در دل چرک شب میگردم

و دوباره صبح رو به روى پنجره شیشه به سر میزنم

تا به سقوط براى تو نزدیکتر شوم..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۷
سیاوش مسرور

نظرات  (۱)

محبوب مالیخولیایى من حالم از شب بیدارى ها براى تو بهم میریزد

اما باز هم عاشقانه به دنبال تو در دل چرک شب میگردم


فوق العاده بود و تحسین برانگیز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی